Kano

17 januari 2013 - Khao Sok, Thailand

Hallo allemaal,

Wat een dag!! We zijn na het ontbijt om 9.00 uur naar de locatie van de kano's gegaan en na een korte wandeling door moeilijk begaanbaar terrein (maar goed dat ik dit niet wist) kwamen we ongeschonden bij de kano aan. Per 2 personen was er een gids en ik vond dat wij wel een hele goede hadden. Op een gegeven ogenblik zag hij iets bewegen en ging de boot uit. Na wat porren in de bosjes kwam er een meters lange varaan te voorschijn. Volgens ons staat hij er niet helemaal op maar ja, het ging zo snel.

Even later zag hij weer een slang die ik met al mijn goede bedoelingen niet kon zien. De rust was onvoorstelbaar en de omgeving geeldig.

Bij terugkomst hebben we geluncht en s'middags zouden we naar de olifanten gaan.

Een verhaal op zich, maar dat horen jullie later. Nou schaats ze en tot later!!!

1. Joke Geijssen:
    17 januari 2013
    Ik word iedere morgen wakker met jullie reisverhaal. Heel erg leuk. Ook leuk om de verhalen van anderen te lezen. Zo te horen genieten jullie wel. Houden zo. Groeten van Joke
  2. Jacob Atie:
    17 januari 2013
    Iedere morgen kijken wij ook even hoe hetgaat bij jullie leuk want dan zijn wij helemaal weer bij.jullie zien ook wel veel hè hebben wij ook allemaal gedaan koffers pakken en weer na het volgende adres hoe ging het op de olifant? Groetjes wij zitten in de sneeuw
  3. Sonja:
    17 januari 2013
    Hey Ron en Hiekie, nou het is weer gelukt!!! Kon weer verder lezen. Heerlijk even wegdromen naar het warme Thailand. Dus blijf vooral prachtige foto's maken en beleef mooie avonturen, dan kan ik voorlopig nog even blijven dromen!! Geniet ervan!!
    Liefs, Sonja
  4. Richard & Christine:
    17 januari 2013
    weer een leuke belevenis in die kano, en dan die overwachtse ontmoetingen met die inheemse beesten, prachtig.
    blijf genieten !!!!!
  5. Dennis:
    17 januari 2013
    Globetrotters! Wat cool allemaal zeg, dit is wel een hele toffe reis zeg en flinke onderneming. Goed dat jullie dit ondernemen en ook delen (ja jaloers). Blijf genieten en bloggen want het is leuk om te zien en lezen.
    Gr. Jeanine, Dennis en Bart