Weer thuis!!

28 januari 2013 - Koh Samet, Thailand

Hallo allemaal,

Wat een dag zondag!!  Na een rit van een uur kwamen we op het veel te kleine vliegveld in Pukhet aan. Iedereen stond door elkaar heen en het was een chaos van jewelste. Toen wij eindelijk aan de beurt waren werd ons verteld dat we geen ticket hadden en naar de ticket balie moesten. Na bellen en praten moesten we een ticket kopen en we hadden toch echt alle papieren. Wat waren we blij dat we uit Pukhet wegwaren en het hotel had een totaal verkeerde prijs kwaliteit verhouding en voor wifi moest je betalen. Enfin we waren blij dat we weg wwarenmerk half een vertrokken we met het kleine toestelletje van Bangkok Airways en drie kwartier later waren we op Koh Samui en het voelde net alsof ik thuiskwam.

Gweldig dat vliegveld met een band voor de koffers. Maar wat is het sinds mijn laatste bezoek in 1996, overal winkels en zelfs een Makro. Het ressort is geweldig en heeft veel van Shaba, waar we vroeger verbleven.

Morgen ontmoeten we een oude vriend Pon en kijken dan wat we verder gaan ondernemen.

Later meer!!!

1. Kees Vermeulen:
    28 januari 2013
    Na zo een gedoe kan me voorstellen dat het voelt asl thuis komen.Ziet er zeker nier verkeerd uit marig mooi genieten.
    Hier voorjaar de griep heeft ook moi te pakken.........
  2. Jacob Atie:
    28 januari 2013
    Geniet nog maar van het mooie weer en de mooie stranden en neem nog maar een biertje van mij wanneer komen jullie eigenlijk weer terug ? Of blijven jullie daar nog een paar weken? Groetjes Jacob en Atie
  3. Ton Schnitfink:
    29 januari 2013
    Hallo Ron en Hilda,

Fijn dat jullie weer een goed gevoel hebben!
    Kleine raadgeving: Laat even nakijken of men
    op Samui de tickets wel accepteert.

Groetjes,

Ton