Olifanten

20 januari 2013 - Phuket, Thailand

Hallo allemaal,

Na de kano tocht zijn we s'middags naar de olifanten gegaan. Zo stoer als we waren gingen wij als eerste in het mandje. Via de nek van de olifant kruip je er in.

De olifant most eerst door een meertje en ik had al meteen het gevoel dat ik er uitlazerde. Na een minuut of vijf heb ik de handdoek in de ring gegooid en opdracht gegeven om terug te gaan. Het ging niet goed met de evenwichtsorganen. Maar we hadden erop gezeten en daar ging het om. De volgende dag stond er een jungle tour op het programma. Vijf uur lang door soms onbegaanbaar terrein. Dit leek ons op voorhand geen goed plan en we zijn dus ook in het hotel gebleven. De anderen van de groep kwamen om 14.oo uur uitgeteld terug in het hotel en het eerste wat ze zeiden was "verstandig dat jullie niet mee zijn gegaan.

Om 16.00 zijn we naar onze volgende bestemming gebracht; Khao Lak

Een heel goed hotel waar we 3 dagen konden uitrusten. Vanmiddag gaan we naar Pukhet en daar verblijven we een week.

Later meer!!!!

1. Richard & Christine:
    20 januari 2013
    enerverend om dit allemaal te doen, maar zo te horen moet je wel over een behoorlijke conditie beschikken. De volgende (rust)-periode lijkt ook niet verkeerd. Met een kouwe klats en een droge witte wijn ijs, is het ook zeker genieten.
  2. Jacob Atie:
    20 januari 2013
    Jammer van die olifant toer dat het niet ging.Nu kunnen jullie heerlijk genieten van het mooie weer in pukhet .Het is voor jullie haast alweer bedtijd.Hier sneeuwt het lekker en heel koud jullie missen niets Gr. JAcob en Atie
  3. Kees Vermeulen:
    20 januari 2013
    Goede keus om niet door te gaan met de olifanten maar wel de ervaring kunnen proeven top.nu genieten op de mooie stranden. Van Puket heerlijk
  4. Joke Geijssen:
    20 januari 2013
    Geniet maar van het mooie weer in Phuket. Hier sneeuwt het weer. Vanmiddag 1e geworden bij de "samen honderd bridge". Helemaal verbaasd, maar die vitrinekast (grapje) moet toch maar gekocht worden voor "al" die bekers. Groeten van Joke