Woeste golven

5 februari 2013 - Koh Samet, Thailand

Hallo allemaal,

Wij hadden het idee opgevat om met de boot rond Koh Samui te gaan en dan diverse bezienswaardigheden vast te leggen. Wij hadden slimmer moeten wezen, aangezien het hier op Chaweng behoorlijk kan waaien.

Om half tien vertrok de middel grote boot en meteen kreeg ik door dat we een volledig foute keus hadden gemaakt, want het ging tekeer en ik werd door 2 man in de kapitenshut getild terwijl Hilda daar voor de eerste keer gestrekt ging. je kon niet een foto of filmpje maken, want je was alleen maar bezig om je vast te houden en vooral niet te verplaatsen. De tocht duurde 2 en een half uur en ik was blij dat we in een baai wat rustiger water hadden. Maar daar moesten we voor de eerste keer van boord in een motorbootje. Hiermee gingen we naar een eiland waar we uit de boot moesten. Ik ben op iemand zijn rug gezet en zo bracht hij me aan wal. Nadat mensen konden snorkelen en een goede lunch te hebben gehad moesten we weer in de boot en hier ging Hilda voor de tweede keer gestrekt. Toen we na een kort tochtje bij het volgende eiland aankwamen om te zwemmen wilden wij er niet meer uit. Na een tijdje werden we terug gebracht naar de boot om huiswaarts te gaan. Vreemd genoeg was het water zo rustig dat ik toch wat kon filmen.

Al met al toch weer gedaan.

Later meer!,

1. Jacob Atie:
    5 februari 2013
    Dat was me het dagje wel niet meer gaan het hetze waait
  2. Joke Geijssen:
    5 februari 2013
    Hier weer winterse buien, dus geniet er maar van! Groeten van Joke
  3. Richard & Christine:
    6 februari 2013
    jammer van die ruige zee.. Je kunt dan nergens meer van genieten. Wij hebben ook eens zo'n tochtje gemaakt meegemaakt in Portugal. Ik krijg Christine met geen 10 paarden meer op een boot. Maar wat je zegt, dit hebben jullie toch maar weer gedaan. Geziet ze verder.
  4. Marcel & Janina:
    9 februari 2013
    He Ron en Hilda,

Hebben al jullie verhalen, foto's en filmpjes gevolgd. Echt super om te lezen en te zien !! Heel herkenbaar ook i.v.m. onze reis eerder naar Maleisie. Zo,n soort boottochtje hebben wij helaas ook mee moeten maken. Van Penang naar het eiland Langkawi ( zo,n twee uur ) Die hele boot lag te kotsen, behalve wij gelukkig. Alleen maar geconcentreerd op de horizon en dan is er niets aan de hand, maar leuk is anders !!!
    Maar wat een mooie natuur he en beesten die je hier in Europa niet ziet. Een compleet andere wereld gewoon. En dan dat super lekkere eten niet te vergeten. Zijn echt jaloers op jullie hoor !! Azie is geweldig !!!!!!!!!!!!!!

We blijven jullie volgen. Heel veel plezier nog en geniet van alles wat jullie nog gaan zien.

Groetjes uit dat koude kille kikkerlandje
    Marcel & Janina