Pukhet

21 januari 2013 - Phuket, Thailand

Hallo allemaal,

Inmiddels zitten we op Phuket en het is hier een drukte van jewelste. s'avonds moet je uitkijken waar je loopt en iedereen zit aan je. Het hotel is ok maar niet qua prijs kwaliteit. Dan is hij duidelijk te duur. Zwembad ziet er mooi uit. Men probeert geld te verdienen aan wifi en daarom zijn de reisverslagen beperkt. We moeten de buurt nog verkennen, maar het is nu al duidelijk dat de Thai soms niet zo aardig zijn. Alles draait hier om gelg. Je kan wel goedkoop de was laten doen voor 6 kilo kost het 9 euro en je krijgt het keurig gestreken terug.

Tot later bij meer verbinding!!

1. Joke Geijssen:
    Hier is het -2, dus laat de zon maar schijnen. Groeten van Joke
  2. Hans:
    21 januari 2013
    Relax, relax maar. laat de boel de boel. Maak je niet druk, geniet van het mooie weer en ga lekker zwemmen. Het is nu tijd om bij te komen van de olifanten en alle indrukken.
    Voor het het weet is het mooie weer voorbij en dan kom je weer in het natte Holland. In maart is het hier nog slecht weer, dus ik zou maar in de zomer terug komen.

Veel plezier
    Hans
  3. Jacob Atie:
    21 januari 2013
    Heerlijk van genieten daar. Hier zit je midden in de sneeuw .kan je over al lekkere sapjes drinken want bier zal daar wel duur zijn in jomtien doe je je wasje voor 4 euro Maar ja je was is kant en klaar en kan zo weer in de kast voor. 9 euro 2 biertjes minder en de. Prijs is er weer uit Blijf voor lopig maar weg heerlijk in de warmte en de zon
  4. Noortje:
    Hai Ron en Hilda,

Jullie verhalen klinken heerlijk maar graag zou ik Ron een persoonlijke vraag willen stellen. Hebben jullie de mogelijkheid daar om een e-mailadres te checken? Hoor het graag. Hele fijne vakantie!

Groetjes, Noortje.
  5. Jits tabak:
    21 januari 2013
    het zwembad ziet er mooi uit en dan de zee daar achter
    ik zou daar lekker blijven in het hotel en bij de zee
    heerlijk verstand op nul en genieten
    deze week is beter als hier wat een troep nu
    gister was het mooi heel veel liefs xxxx ron jits.