Rust en drukte

23 januari 2013 - Phuket, Thailand

Hallo allemaal,

We zitten nu een halve week in Phuket en we zoeken de drukte zeker niet op. We hebben een alternatieve route gevonden. Bij de ingang van het hotel wordt je gek. Eerst moet je nog over zien te steken en dan begint het feest. Als je een kraampje hebt gezien dan heb je ze allemaal gezien. Maar het ergste is de weg is slecht en vol met gaten. Hier waren wij snel mee klaar. Aan de achterkant van het hotel is er dagelijks een heel groot buffet met live muziek. Voor 35 euro hebben we ons buikje gevuld. Ook kan je hier langs het strand over de boulevatd lopen. Veel aangenamer alleen als je zoals wij een eind zijn gaan lopen, dan loopt het echt van je af, want het is hier werkelijk bloedheet. Het ontbijt is ook super dus gaan de tweede helft lekker ontspannen.

Ik heb van iemand uit de groep van de rondreis wat foto's gehad uit de jungle en die heb ik geplaatst.

Tot later!!

1. Joke Geijssen:
    23 januari 2013
    Weer heel leuk om te horen hoe het jullie daar bevalt. Hier is het nu -4, dus zeker niet bloedheet. Groeten van Joke
  2. Jacob Atie:
    23 januari 2013
    Mooi dat jullie goed naar het zin hebben.Eten kunnen ze wel in Thailand.Heb je onze sneeuwfotoos op Hilda.s iPad gezien.? Blijf voorlopig nog maar daar.groeten Jacob en Atie
  3. Kees Vermeulen:
    25 januari 2013
    Top dat jullie een rustige alternatieve route gevonden,herken het lekkere eten.
    Het is top en zet minder aan ,blijf genieten hier nog heel koud maar de dooi komt er(gelukkig) aan.
    Kunnen we weer lekken naar buiten met het werk.
    Groet Kees