Trein en auto

15 januari 2013 - Surat Thani, Thailand

Hallo allemaal,

We zijn er!  Gisteren om 12.00 uur uitgecheckt en om 14.45 uur opgehaald bij hotel. 2 leden van onze groep waren verdwaald en kwamen een uur te laat. De trein kwam pas om 19.00 uur en al die tijd moesten wij ons maar vermaken. Dit was voor ons natuurlijk geen probleem.

De trein is een hele ervaring ze verkochten in principe alles dus wij hebben een aantal Singha's genuttigd. Om 21.00 gaan de meeste mensen slapen en wij dus ook maar. Je bed wordt keurig opgemaakt en we zijn gaan slapen. s'nachts wordt je wel 30 keer wakker en om 4.00 uur ben ik er maar uitgegaan. Om 6 uur kregen we het door ons bestelde ontbijt en om 7.30 waren we op de plaats van bestemming.

Toen moesten we echter nog een rit van 2 uur met het busje maken en om 9.30 uur waren we op het National Park. Ziet er heel leuk uit. We gaan vandaag relaxen en morgen naar de oliphanten

Alk wij vandaag uitgerust zijn plaats ik nog wel wat foto's e.d.

Tot later!

1. Kees Vermeulen:
    15 januari 2013
    Hallo Ron en Hilda,
    geweldig er borrelen bij ons goede herineringen op van onze trein reis die we 8 jaar geleden hbben gemaakt.
    Heb toen de handoeken die je als deken krijgt gekocht en gebruiken deze nog steeds.
    Machtig mooi dat jullie het zo naar het zin hebben,geniet er van,
    Groet Wil en Kees