Zonnig Rome

7 november 2012 - Rome, Vaticaanstad

Aankomst was niet zoals verwacht, want de taxichauffeur was waarschijnlijk familie  van Berlusconi. Iedereen dus ook hij probeert je af te zetten. Hij vroeg 85 euro voor de rit naar het hotel en wij trapten er niet in. resultaat 45 euro voor deze auto.

Gisteren s'avonds kreeft gegeten en na een lange dag vroeg ons mandje in.

Vandaag naar het Vaticaan en tot onze verbazing gaf de paus audiëntie en we hebben hem in de pausmobiel voorbij zien racen. De video's komen er aan maar of je nu gelooft of niet het is een happening.

1. Hans:
    7 november 2012
    Haha. Het is dus leuk daar en ook goed weer?
    Joke blij met de rolstoel? Het is trimmen geblazen en goed voor de conditie. Nog niet gebrobeerd om de paus even te checken of hij wel een mannetje is via de pausstoel.
    Veel plezier daar
  2. Jits tabak:
    7 november 2012
    geniet er maar van en vraag een weesgegroetje aan pipo liefs
  3. Jacob Atie:
    7 november 2012
    Geniet ervan en let op je centen anders ben je zo los. Heeft de paus jullie nog bedankt voor de jenever? Ons wel toen.veel plezier daar
  4. Harma:
    Lieve luitje,

Ik heb Hilda net een sms-je gestuurd omdat ik heeeeeeeeeeeel nieuwsgierig was hoe de reis is verlopen en ik zet mijn laptop aan en zie jullie berichtje.
    Je ziet Ron het gaat prima met je reisverslag.
    Veel plezier en neem nu maar een lekkere borrel.
    Je buuf
    Harma
  5. Jitske:
    7 november 2012
    Ben zeer benieuwd naar de beelden, haha!!
  6. Patrick:
    8 november 2012
    Doe mij maar een pizza
  7. Rob:
    12 november 2012
    wat een enerverend avontuur weer. Hoorde gisteren van jullie blog en ben meteen even gaan kijken. Mooie foto's! We horen binnenkort vast het live-verslag! Geniet vooral , carpe diem!